معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ + عکس

  • کد خبر: ۱۷۲۸۴۸
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ + عکس
شرکت نوبیا از گوشی‌های گیمینگ قدرتمند رد مجیک ۸S پرو و ۸S پرو پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ که فرکانس آن افزایش یافته است، رونمایی کرد. این خانواده همچنین شامل اولین موبایل بازار با رم ۲۴ گیگابایتی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - بزرگ‌ترین تغییر سری نوبیا رد مجیک ۸S پرو نسبت به مدل ۸ پرو، استفاده از چیپست جدید کوالکام است. اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ در هسته اصلی خود به‌جای فرکانس ۳.۲ گیگاهرتزی، از فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتزی بهره می‌برد و فرکانس GPU نیز از ۶۸۰ مگاهرتز به ۷۱۹ مگاهرتز رسیده است.

مشخصات فنی سری نوبیا رد مجیک ۸S پرو

رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲

رد مجیک ۸S پرو و پرو پلاس در پیکربندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. در مدل ۸S پرو می‌توانید از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۴.۰ بهره ببرید. ولی در مدل پرو پلاس این مقادیر دوبرابر شده‌اند تا برای اولین‌بار بتوانید در یک گوشی هوشمند از ۲۴ گیگابایت حافظه رم استفاده کنید.

محصولات جدید نوبیا یک بار دیگر از تراشه Red Core ۲ استفاده می‌کنند که در انجام بخشی از پردازش‌ها به چیپست کوالکام کمک می‌کند. این گوشی‌ها همچنین از سیستم خنک‌سازی ICE ۱۲ برخوردارند که در مقایسه با ICE ۱۱ در ۸ پرو اندکی بهتر شده است. به‌علاوه، همه نسخه‌های ۸S پرو روی فن خود نورپردازی RGB دارند.

رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲

رد مجیک ۸S پرو نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۲۰:۹ و پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P۳ دارد. این صفحه با گوریلا گلس ۵ محافظت شده و حداکثر روشنایی آن به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد.

نرخ نوسازی این صفحه ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۹۶۰ هرتز است. در پهلوی بدنه هم دو تریگر با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۵۲۰ هرتزی (و زمان پاسخگویی ۷.۴ میلی‌ثانیه‌ای) قرار گرفته است که در بازی‌ها به کمک شما می‌آیند.

رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲

باتری رد مجیک ۸S پرو با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. پیکربندی دوربین نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است. در جلو یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر قرار گرفته و در عقب نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN۵ قرار دارد. البته دو لنز دیگر هم دیده می‌شود که این شرکت مشخصات آن‌ها را منتشر نکرده است.

رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲

از دیگر ویژگی‌های این خانواده می‌توانیم به وجود درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از dtsX Ultra، سه میکروفن و وای‌فای ۷ اشاره کنیم. رد مجیک ۸S پرو در مدل پایه با قیمت ۵۵۲ دلار با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ اما قیمت رد مجیک ۸S پرو پلاس در مدل مجهز به ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی به ۱۰۳۶ دلار می‌رسد.

فعلاً صحبتی از عرضه جهانی این دستگاه به میان نیامده است، اما اکثر محصولات قبلی این شرکت در بازار‌های بین‌المللی هم حضور داشتند.

رد مجیک ۸S پرو، اولین گوشی با ۲۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->